Jak współpracować z influencerami, układać relacje personelu z najmłodszymi gośćmi, co to znaczy hotel prorodzinny – szyld marketingowy czy strategia – to tylko niektóre tematy zaplanowanej na kwiecień konferencji Dziecko w Hotelu, nad którą nasz serwis wakacjezdzieckiem.pl objął patronat medialny . Prelegentami na konferencji będą eksperci z branży, praktycy z doświadczeniem oraz znani rodzice tacy jak Katarzyna Cichopek, Marcin Mroczek czy Magda Steczkowska.

Uwaga! W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną w Europie i na świecie, wydarzenie Dziecko w Hotelu zostaje przełożone. Nowy termin zostanie ogłoszony wkrótce.

W Hotelu Bacówka Radawa & SPA**** – obiekcie znanym z otwartego nastawienia na rodziny z dziećmi odbędzie się I edycja konferencji Dziecko w Hotelu. Celem organizatorów jest promowanie prorodzinnych rozwiązań i  integracja środowiska hotelarskiego. Uczestnicy konferencji będą mogli poznać rozwiązania przyjazne rodzinom z dziećmi  wprowadzone w Bacówce, nawiązać nowe kontakty oraz  zdobyć  wiedzę dotyczącą  m.in.  kreowania wizerunku hotelu przyjaznego rodzinie.

„Chociaż w polskim hotelarstwie rośnie pozytywny trend na prorodzinność, to wciąż wiele obiektów traktuje hasło „przyjazny rodzinie” raczej jako chwyt marketingowy, niż rzeczywistą strategię. Przed nami, hotelarzami, wciąż pozostaje wiele do zrobienia w tym zakresie, a konferencja Dziecko w Hotelu to krok w kierunku uświadamiania hotelarzy”  – mówi Joanna Preisner, pomysłodawczyni konferencji, właścicielka Hotelu Bacówka Radawa & SPA**** oraz autorka bloga Mama Hotelarz.

Podstawą sukcesu jest strategia

Pierwsze wystąpienie na konferencji Dziecko w Hotelu będzie dotyczyło przemyślanej i konsekwentnie realizowanej strategii budowania hotelu przyjaznego rodzinie. Z prelekcji uczestnicy dowiedzą się m.in. w jaki sposób przeprowadzić analizę hotelu, w którą stronę skierować działania czy też  co może  pomóc w  konsekwentnym  kreowaniu wizerunku obiektu.

To właśnie ze strategii wynikają również kolejno wdrażane rozwiązania oraz działania  marketingowe. W obiektach promujących turystykę rodzinną będą to nieszablonowe pomysły ułatwiające wypoczynek  rodzicom z dziećmi oraz interesujące atrakcje dostosowane do potrzeb gości w różnym wieku. Na konferencji omówione zostaną także konkretne przykłady oraz metody przygotowywania optymalnej finansowo oraz sprzedażowo oferty.

W trakcie wydarzenia uczestnicy dowiedzą się także o najnowszych trendach w marketingu – o współpracy z influencerami, wyglądzie nowoczesnej strony internetowej obiektu czy  najważniejszych narzędziach  pozwalających na skuteczną promocję obiektu przyjaznego rodzinie. Na wszystkich gości czekają na konferencji gotowe do wdrożenia pomysły, kompleksowe informacje oraz cała mnóstwo inspiracji.

Konferencja Dziecko w Hotelu, to pierwsze takie wydarzenie, które w pełni poświęcone będzie tematyce przyjmowania i dbania o najmłodszych gości obiektów turystycznych. Do udziału zaproszono  ekspertów z branży oraz  mamy-influencerki. W panelach dyskusyjnych wezmą też udział znani rodzice, który opowiedzą o oczekiwaniach wobec hotelu podczas pobytu ze swoją rodziną. 

Szczegółowy harmonogram już wkrótce będzie można znaleźć na stronie hotelkids.pl.

Dodatkowe informacje zdobyć można pod numerem 731 009 240 lub adresem e-mail: hotelkids2020@gmail.com.